info_doddetect (Musí byť obsiahnuté v mape) Give Allies/Axis team infinite respawns - Povolí v mape respawn (typ máp para_*** ,kedy sa hraje na štýl Counter-Strike) Make Allies/Axis team paratroopers - Tím paratrooperov hra podľa "para_" pravidiel Country for Allied team - Nastaví krajinu pre Spojencov a to buď Spojené štáty alebo Britániu Points given for wiping out Allies/Axis - Počet bodov ,ktorý získa tím za porazenie neprieteľského tímu Target when Allies/Axis are eliminated - Spustí entitu po zabití všetkých vojakov z nepriateľského tímu Use built-in timer - Použije vstavaný časovač pre výhru Target when the built-in timer expires - Po ubehnutom čase spustí entitu Which team wins when timer expires - Tím ktorý vyhrá po uplynutí časového limitu Points given when timer expires - Počet bodov ktoré získa tím po uplynutí časového limitu Allies/Axis respawn delay factor - Interval na respawn zabitých vojakov Wind X/Y velocity - Sila vetra (vplyv a dážď ,sneh a hodené granáty) Wheather type - Stav počasia (Dážď alebo Sneh) dod_object (TNT bomba) Team that can pick up - Tím ,ktorý môže objekt zdvihnúť Carry speed - Zníži /Zvýši rýchlosť ak vojak ma objekt pri sebe Reset Time - Čas po ,ktorom sa vyhodená bomba vráti na svoje miesto (max 600 sekúnd) Points to capturer - Bodov ,tomu kto ju zobral Point for teammates - Body pre spoluhráčov z tímu Target when complete - Po umiestnení na miesto,vybuchne a spustí entitu (dod_object_goal) dod_object_goal (Miesto pre TNT) Target when complete - Spustí entitu akonáhle sa bomba umiestní Flags: Dont MultiCap - Zabráni aby nemohli byť uložené napr. 3 TNT na jednom mieste Cap once per round -TNT sa môže uložiť len raz za Round (časový interval Round alebo víťazstvo tímu) dod_score_ent (Hlavná entita pre skóre,pri víťazení tímov) For Team - Zvolí sa tím ,pre ktorý platí entita Points - Bodov ,ktoré získa tím Reset Items Time - Respawne objekty (sklo a ine func_breakable entity) Reset Players Time - Respawne hráčov Reset Group - Hromadný Respawn objektov End game - Ak je áno,spustí sa nová mapa (Move to next map) Move to next map - Mapa ,po ukončení hry Change level delay - Čas za ktorý sa loadne nová mapa dod_control_point_master Time between point gives - Časový interval v ktorom sa pridávajú body tímu Target when Allies/Axis capture - Ak sú príslušné vlajky obsadené,spustí sa entita GroupName - Názov skupiny vlajok ,ktoré sa odkazujú na túto entitu dod_control_point Control point name - Názov vlajky Can Allies/Axis touch this point - Môžu vojaci obsadiť vlajku prejdením cez ňu (ak nie,obsadenie bude cez dod_capture_area) Time based point value - Body ktoré sa pripočítajú cez dod_control_point_master časový interval Points given to capturer - Body pre vojaka,ktorý ju obsadil Points given to team - Body pre tím Defeault Owner of the control point - Komu patrí vlajka na začiatku hry Sound made when Allies/Axis capture - Zvuk ak sa obsadí vlajka Sound made when point resets - Zvuk pri znovunastavení vlajky (po skončenej round) Model when Allies/Axis capture - Model po obsadení Allies/Axis/Reset model bodygroup - SubModel vlajky Hud icon when noone/Allies/Axis own - Nastavenie ikonky v zozname vlajok (HUD vpravo hore) Target when Reset/Allies/Axis - Spustí sa entita pri obsadení vlajky String to Show when capped - Sprava pri obsadeni Group name - Meno skupiny vlajok ,ktoré ukazujú na dod_control_point_master Index of this point - Pozícia ikonky v HUD zozname vlajok Localized Allies/Axis cap string - Sprava pri obsadení tímu Flags: Hide control point - Vlajka nebude viditeľná (použitie pri dod_capture_area) dod_location Name of this location - Pomenovanie lokácie (využitie pri user scriptoch) dod_round_timer Name - Musí byť pomenovaný Target - Po uplynutí spustí entitu Timer lenght - Čas hry ,alebo na splnenie nejakého účelu Flags: Show on HUD - Zobrazí sa počas hry Start off - Musí byť spustený inou entitou info_player_allies/axis Master Control Point - Meno vlajky alebo skupiny,poďla ktorej sa bude rozhodovať Active if neutral/control/not - Určí kedy bude spawn aktívny dod_preround (Entita na po-round aktivity) Allies/Axis won/lost/draw lastround - Spustí entity podľa udalostí dod_capture_area (Obsadenie územia) Can Allie/Axis Cap - Kto môže obsadiť územie Number of Allies/Axis to cap - Počet vojakov nutný na obsadenie Time to cap - Čas v sekúndach ,po ktorý musia vojaci zotrvať ,aby sa obsadilo územie Target when Allies/Axis start cap - Entita ,ktorá sa spustí ak sa začne územie obsadzovať Target when Allies/Axis broken cap - Entita ,ktorá sa spustí ak sa preruší obsadzovať územie Target when Allies/Axis complet cap - Entita ,ktorá sa spustí ak sa územie obsadí Sprite to show on HUD - Zobrazí ikonku ak sa vojak nachádza na území,ktore môže obsadiť Requires object from this group - Vyžaduje sa TRUE zo skupiny objektov (skupina vlajok alebo objektov musí byť obsadená) V ďalšej časti si ukážeme použitie entít a princíp vytvorenia jednoduchej mapy RETRO BODOVANIE ČLÁNKU Boduje sa ako v škole (1- výborný, 5-zlý) Priemerná známka : 3.5 Hlasovalo : 2 KOMENTÁRE KU ČLÁNKU Počet komentárov ku článku : 11 1. Majacik Redaktor [17.02.2004-22:16] 153 celkom fajn na prvy clanok, teda ak je prvy 2. Choosen [19.02.2004-13:02] 154 Super. KONEČNĚĚĚĚĚĚĚĚ 3. Buksy [16.04.2005-20:14] 1165 Kedy bude pokracovanie ? Netrapte sa,rusi to cracknu 4. Retro [16.04.2005-21:43] 1166 verím, že do mesiaca pribudne pokračovanie..len oprášim prach z Hammera..a pôjdem na to... -=Retro=- 5. Jackar Admin [16.04.2005-23:00] 1167 Retro > tak to si zober aspon 3 p0rachovky do zasoby, resp rovno lopatu 6. Buksy [17.04.2005-09:37] 1169 super,tak sa tesim na to pokracovanie Netrapte sa,rusi to cracknu 7. Buksy [17.04.2005-11:20] 1171 da sa spravit ze ked maju vlajku napr. alieny tak aby po stlaceny tlacitka patrila axisom? alebo nejak zmenit vlastnika cez entitu aj ked cez vlajku neprejde hrac? Netrapte sa,rusi to cracknu 8. Retro [17.04.2005-12:39] 1172 o niečo podobné som sa ešte nepokúšal, ale pozri si DOD_CONTROL_POINT a "Can Allies/Axis touch this point", ak vlajka nebude reagovať na prechod vojakov, spustiť ju môže "DOD_CAPTURE_AREA", takže ty namiesto DoD_Capture_Area entity použiješ nejaký func_button,tak to skús, som zvedavý -=Retro=- 9. Buksy [17.04.2005-14:47] 1173 akoze mam dat do dod_capture_area do targetu nazov vlajky? momentalne skusam to co som chcel dosiahnut nejak inak,ale asi to potom skusim Netrapte sa,rusi to cracknu 10. Retro [17.04.2005-17:47] 1175 nie nie, na func_button target napises nazov DOD_CONTROL_POINT..ktory chces prepnut......ale to pochybujem ze bude fungovať..DOD_CONTROL_POINT urcite potrebuje aj ine info ako len nejaky impulz..napr. ako bude vediet ci sa vlajka prepne na Axis alebo Alies ?! -=Retro=- 11. Buksy [17.04.2005-20:32] 1177 jj,ani to nejde ale som skusal ze ked dam defaultne vlajku aliesom a tak pri stlaceny ze by mala ist axisom,ale ta co uz,musim to cele inak poriesit